Гаврилов, О. В., Гаврилова, Н. С., Гладуш, В. А. (2024) Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) (24). с. 34-57. ISSN 2413-2578
|
Text
Download (217kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | кандидат психологічних наук Л.О. Котлова |
Дата внесення: | 09 Лют 2025 08:21 |
Останні зміни: | 09 Лют 2025 08:21 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42644 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |