Психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу

Сердюк Н. Ю., Шемуда М. Г. (2010) Психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 130–133.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (141kB) | Preview

Анотація

У сучасних умовах інтеграції України до загальноєвропейського освітнього простору особливої актуальності набуває питання підготовки молоді до педагогічної діяльності. У статті розглядаються психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу. Аналізуються сучасні форми й методи роботи з обдарованими студентами. Визначено основні принципи підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Черв 2010 09:23
Оновлення: 14 Серп 2015 21:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4271

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу