Сердюк, Н. Ю., Шемуда, М. Г.
(2010)
Психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50).
с. 130-133.
Опис
У сучасних умовах інтеграції України до загальноєвропейського освітнього простору особливої актуальності набуває питання підготовки молоді до педагогічної діяльності. У статті розглядаються психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу. Аналізуються сучасні форми й методи роботи з обдарованими студентами. Визначено основні принципи підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |