Емоційне вигорання вчителів ЗЗСО: інтерпретація скринінгового дослідження в контексті інклюзивної освіти

Щерба Н. С. (2024) Емоційне вигорання вчителів ЗЗСО: інтерпретація скринінгового дослідження в контексті інклюзивної освіти. Professional Pedagogics, 2 (29). С. 163–170. ISSN 2707-3092

[img]
Preview
Текст
Download (290kB) | Preview
[img]
Preview
Текст
Download (296kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Наталія Сергіївна Щерба
Дата подачі: 03 Трав 2025 13:42
Оновлення: 03 Трав 2025 14:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43557

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу