Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Емоційне вигорання вчителів ЗЗСО: інтерпретація скринінгового дослідження в контексті інклюзивної освіти

Щерба Н. С. (2024) Емоційне вигорання вчителів ЗЗСО: інтерпретація скринінгового дослідження в контексті інклюзивної освіти. Professional Pedagogics. Т. 2, № 29. С. 163–170. ISSN 2707-3092. DOI: 10.32835/2707-3092.2024.29.163-170.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (290kB) | Preview
[thumbnail of 2.pdf]
Preview
Текст
2.pdf

Завантажити (296kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Наталія Сергіївна Щерба
Дата подачі: 03 Трав 2025 13:42
Оновлення: 03 Трав 2025 14:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43557
ДСТУ 8302:2015: Щерба Н. С. Емоційне вигорання вчителів ЗЗСО: інтерпретація скринінгового дослідження в контексті інклюзивної освіти. Professional Pedagogics. 2024. Т. 2, № 29. С. 163–170. DOI: 10.32835/2707-3092.2024.29.163-170.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу