Щерба Н. С. (2024) Емоційне вигорання вчителів ЗЗСО: інтерпретація скринінгового дослідження в контексті інклюзивної освіти. Professional Pedagogics. Т. 2, № 29. С. 163–170. ISSN 2707-3092. DOI: 10.32835/2707-3092.2024.29.163-170.
Preview
1.pdf
Завантажити (290kB) | Preview
Preview
2.pdf
Завантажити (296kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Наталія Сергіївна Щерба |
Дата подачі: | 03 Трав 2025 13:42 |
Оновлення: | 03 Трав 2025 14:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43557 |
ДСТУ 8302:2015: | Щерба Н. С. Емоційне вигорання вчителів ЗЗСО: інтерпретація скринінгового дослідження в контексті інклюзивної освіти. Professional Pedagogics. 2024. Т. 2, № 29. С. 163–170. DOI: 10.32835/2707-3092.2024.29.163-170. |