Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів

Замаскіна, П. І. (2010) Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). pp. 110-114.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview

Abstract

У статті описано концептуально-дидактичну модель допрофільної підготовки школярів, шляхи й умови профільного самовизначення учнів основної школи. Висвітлено основні етапи професійного самовизначення (підготовчий, допрофільна підготовка, профільне навчання, постпрофільний) і стадії підготовки учнів до вибору профілю навчання (ознайомчо-рорзвивальна, аналітично-діагностична, орієнтаційно-прогностична).

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 01 Mar 2011 09:52
Last Modified: 14 Aug 2015 22:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4606

Actions (login required)

View Item View Item