Замаскіна П. І. (2010) Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 53. С. 110–114.
Preview
vip_53_22.pdf
Завантажити (138kB) | Preview
Анотація
У статті описано концептуально-дидактичну модель допрофільної підготовки школярів, шляхи й умови профільного самовизначення учнів основної школи. Висвітлено основні етапи професійного самовизначення (підготовчий, допрофільна підготовка, профільне навчання, постпрофільний) і стадії підготовки учнів до вибору профілю навчання (ознайомчо-рорзвивальна, аналітично-діагностична, орієнтаційно-прогностична).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 01 Бер 2011 09:52 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4606 |
ДСТУ 8302:2015: | Замаскіна П. І. Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 53. С. 110–114. |