Сідун М. М. (2010) Перевірка ефективності технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). С. 121–126.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (164kB) | Preview |
Анотація
У статті досліджено роль технології моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи; представлені результати експериментальної перевірки вищезгаданої технології та доведена її ефективність, в результаті чого навчальні ситуації повинні знайти активне використання в підручниках.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Квіт 2011 08:39 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4673 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |