Кіричевська, Е. В.
(2005)
Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20).
с. 128-134.
Опис
Таке соціальне явище, як терор, піддається широкому й різноплановому аналізу. У процесі дослідження виявляється наявність різних форм жорстокості у стосунках між старшокласниками, які містять риси терору. З урахуванням змісту загальних визначень терору подається власне визначення явища міжособистісного міжучнівського терору з подальшим дослідженням його характерних рис і особливостей прояву. Аналіз різноманітних позицій таких наук, як філософія, етика, психологія та ін. надав можливість довести, що толерантність – найбільш ефективна і конструктивна стратегія подолання міжособистісного терору.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |