Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл

Кіричевська Е. В. (2005) Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 128–134.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (147kB) | Preview

Анотація

Таке соціальне явище, як терор, піддається широкому й різноплановому аналізу. У процесі дослідження виявляється наявність різних форм жорстокості у стосунках між старшокласниками, які містять риси терору. З урахуванням змісту загальних визначень терору подається власне визначення явища міжособистісного міжучнівського терору з подальшим дослідженням його характерних рис і особливостей прояву. Аналіз різноманітних позицій таких наук, як філософія, етика, психологія та ін. надав можливість довести, що толерантність – найбільш ефективна і конструктивна стратегія подолання міжособистісного терору.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика
Користувач: В.С. Тищук
Дата подачі: 07 Лист 2008 07:23
Оновлення: 14 Серп 2015 13:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/468

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу