Кіричевська Е. В.
(2005)
Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20).
С. 128–134.
Анотація
Таке соціальне явище, як терор, піддається широкому й різноплановому аналізу. У процесі дослідження виявляється наявність різних форм жорстокості у стосунках між старшокласниками, які містять риси терору. З урахуванням змісту загальних визначень терору подається власне визначення явища міжособистісного міжучнівського терору з подальшим дослідженням його характерних рис і особливостей прояву. Аналіз різноманітних позицій таких наук, як філософія, етика, психологія та ін. надав можливість довести, що толерантність – найбільш ефективна і конструктивна стратегія подолання міжособистісного терору.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |