Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл

Кіричевська, Е. В. (2005) Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). с. 128-134.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (147kB) | Перегляд

Опис

Таке соціальне явище, як терор, піддається широкому й різноплановому аналізу. У процесі дослідження виявляється наявність різних форм жорстокості у стосунках між старшокласниками, які містять риси терору. З урахуванням змісту загальних визначень терору подається власне визначення явища міжособистісного міжучнівського терору з подальшим дослідженням його характерних рис і особливостей прояву. Аналіз різноманітних позицій таких наук, як філософія, етика, психологія та ін. надав можливість довести, що толерантність – найбільш ефективна і конструктивна стратегія подолання міжособистісного терору.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика
Користувач, що депонує: В.С. Тищук
Дата внесення: 07 Лист 2008 07:23
Останні зміни: 14 Серп 2015 13:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/468

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу