Типологічні особливості рекламного дискурсу

Романюк, С. К. (2010) Типологічні особливості рекламного дискурсу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 228-231.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (134kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено дослідженню рекламного дискурсу, продуктом якого є вербальний твір – рекламний текст. Значна увага приділяється визначенню головних характеристик реклами. Дається визначення реклами і рекламного дискурсу. Розкривається мета і завдання рекламної комунікації. Розглядаються типологічні особливості рекламного дискурсу.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 15 Apr 2011 09:58
Last Modified: 14 Aug 2015 22:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4697

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics