Типологічні особливості рекламного дискурсу

Романюк, С. К. (2010) Типологічні особливості рекламного дискурсу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 228-231.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (134kB) | Перегляд

Опис

Статтю присвячено дослідженню рекламного дискурсу, продуктом якого є вербальний твір – рекламний текст. Значна увага приділяється визначенню головних характеристик реклами. Дається визначення реклами і рекламного дискурсу. Розкривається мета і завдання рекламної комунікації. Розглядаються типологічні особливості рекламного дискурсу.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 15 Квіт 2011 09:58
Останні зміни: 14 Серп 2015 22:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4697

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу