Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур

Калінін В. О. (2004) Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 125–128.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються можливості використання професійного соціокультурного портфеля як засобу діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя в стінах ВНЗ, визначаються його функції та зміст.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: О.В. Роговченко
Дата подачі: 09 Груд 2008 10:57
Оновлення: 14 Серп 2015 13:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/475

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу