Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання

Колос, К. Р. (2011) Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). pp. 112-115.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (184kB) | Preview

Abstract

Проаналізовано і досліджено етапи професійного становлення вчителя. На кожному з етапів визначено основні психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. Висвітлено роль тьютора в забезпеченні раціонального впровадження дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 27 Sep 2011 08:03
Last Modified: 14 Aug 2015 22:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5199

Actions (login required)

View Item View Item