Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання

Колос К. Р. (2011) Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). С. 112–115.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (184kB) | Preview

Анотація

Проаналізовано і досліджено етапи професійного становлення вчителя. На кожному з етапів визначено основні психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. Висвітлено роль тьютора в забезпеченні раціонального впровадження дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 27 Вер 2011 08:03
Оновлення: 14 Серп 2015 22:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5199

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу