Об’єкти, функції і види контролю навчальних досягнень учнів

Буханевич Н. В. (2007) Об’єкти, функції і види контролю навчальних досягнень учнів. Модернізація вищої освіти у контексті євро інтегральних процесів. С. 299–303.

[img]
Preview
Текст
Download (155kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовані об’єкти, функції і види контролю, рівні та принципи здійснення контролю навчальних досягнень учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Контроль, навчальних досягнення
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 26 Груд 2011 08:20
Оновлення: 14 Серп 2015 23:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5618

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу