Буханевич Н. В. (2007) Об’єкти, функції і види контролю навчальних досягнень учнів. Модернізація вищої освіти у контексті євро інтегральних процесів. С. 299–303.
|
Текст
Download (155kB) | Preview |
Анотація
У статті проаналізовані об’єкти, функції і види контролю, рівні та принципи здійснення контролю навчальних досягнень учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Контроль, навчальних досягнення |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 26 Груд 2011 08:20 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5618 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |