Буханевич, Н. В. (2007) Об’єкти, функції і види контролю навчальних досягнень учнів. Модернізація вищої освіти у контексті євро інтегральних процесів. с. 299-303.
|
Text
Download (155kB) | Перегляд |
Опис
У статті проаналізовані об’єкти, функції і види контролю, рівні та принципи здійснення контролю навчальних досягнень учнів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Контроль, навчальних досягнення |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач, що депонує: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата внесення: | 26 Груд 2011 08:20 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 23:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5618 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |