Брандес В. М., Вознюк О. В. (1999) "Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). pp. 44-49. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview |
Abstract
Автори роблять спробу виявити еврістичні можливості концепції функціональної асиметрії головного мозку людини та довести, що вона може бути системоформуючим чинником у побудові нової парадигми освіти. Будь-яка дитина певною мiрою є генiєм, як i будь-який генiй певною мiрою є дитиною. Шопенгауер
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Q Science > QP Physiology B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | Л.М. Веселовська |
Date Deposited: | 20 Oct 2008 06:20 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 14:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/572 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |