"Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини)

Брандес В. М., Вознюк О. В. (1999) "Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). pp. 44-49. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview

Abstract

Автори роблять спробу виявити еврістичні можливості концепції функціональної асиметрії головного мозку людини та довести, що вона може бути системоформуючим чинником у побудові нової парадигми освіти. Будь-яка дитина певною мiрою є генiєм, як i будь-який генiй певною мiрою є дитиною. Шопенгауер

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QP Physiology
B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: Л.М. Веселовська
Date Deposited: 20 Oct 2008 06:20
Last Modified: 14 Aug 2015 14:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/572

Actions (login required)

View Item View Item