"Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини)

Брандес В. М., Вознюк О. В. (1999) "Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). С. 44–49. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview

Анотація

Автори роблять спробу виявити еврістичні можливості концепції функціональної асиметрії головного мозку людини та довести, що вона може бути системоформуючим чинником у побудові нової парадигми освіти. Будь-яка дитина певною мiрою є генiєм, як i будь-який генiй певною мiрою є дитиною. Шопенгауер

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QP Фізіологія
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 20 Жовт 2008 06:20
Оновлення: 14 Серп 2015 14:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/572

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу