Москвіна Т. П. (2011) Технології соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями. Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ. С. 43–47.
|
Текст
Download (390kB) | Preview |
Анотація
В статті наголошується на тому, що забезпечення оптимальних умов виховання і навчання дітей з порушеннями розвитку і дітей з обмеженими можливостями для кращої підготовки їх до самостійного активного суспільного життя в нормальному соціальному оточенні є важливою соціальною та педагогічною проблемою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | розвиток особистості, інтеграція, родинне виховання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ірина Гогола |
Дата подачі: | 16 Січ 2012 08:08 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5864 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |