Москвіна, Т. П. (2011) Технології соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями. Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ. с. 43-47.
|
Text
Download (390kB) | Перегляд |
Опис
В статті наголошується на тому, що забезпечення оптимальних умов виховання і навчання дітей з порушеннями розвитку і дітей з обмеженими можливостями для кращої підготовки їх до самостійного активного суспільного життя в нормальному соціальному оточенні є важливою соціальною та педагогічною проблемою.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | розвиток особистості, інтеграція, родинне виховання |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Ірина Гогола |
Дата внесення: | 16 Січ 2012 08:08 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 23:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5864 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |