Сучасні трансформації науки і освіти, алгоритм їх взаємодії в умовах суспільства знань

Саух, П. Ю. (2011) Сучасні трансформації науки і освіти, алгоритм їх взаємодії в умовах суспільства знань. In: Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку ХХІ століття. Черкаси-Київ: Видавець Чабаненко Ю.А., с. 61-69. ISBN 978-966-493-313-8

[img]
Перегляд
Text
Download (313kB) | Перегляд

Опис

У статті на основі аналізу характерних особливостей суспільства знань, акцентується на алгоритмі “тектонічних зсувів” в науці та освіті. Пропонується модель реакції української науки і освіти на виклики суспільства знань, яка б стала фундаментом забезпечення випереджувального розвитку країни в глобальній системі господарювання. In the article on the basis of analyzing the features of the knowledge society, it is focused on the algorithm of "tectonic shifts" in science and education. The model reaction of Ukrainian science and education to the challenges of the knowledge society that would become the foundation of proactive country development in the global economic system is suggested. Na podstawie analizy szczegółów wiedzy społecznej, w artykule zrobiono jest akcent na algorytmie “tektonicznych zsuwów” w nauce oraz oświacie. Przez Autora podane propozycje dotyczące modelu reakcji ukraińskiej nauki i oświaty na wezwanie znań społecznych, które mogłyby wykonać rolą fundamentu zabiezpieczenia rozwoju wyprzedzającego kraju w globalnyej systemie gospodarowania.

Тип елементу : Розділ книги
Ключові слова: Суспільство знань, наука, освіта, технонаука, технологічний уклад, випереджувальний розвиток. Knowledge society, science, education, techno science, technologic structure, proactive development. Wiedza społeczna, nauka, oświata, technonauka, układ technologiczny, rozwój wyprzedzający.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра філософії та політології
Користувач, що депонує: В. М. Заглада
Дата внесення: 25 Січ 2012 10:57
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6090

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу