Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови

Ніцецька О. М. (2004) Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 186–190.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (133kB) | Preview

Анотація

Навчання ІМ повинно будуватися з урахуванням психічного та комунікативного розвитку студентів, типів провідної діяльності даного віку, видів мотивації, яка спрямовує їх діяльність на даному етапі навчання. Студентам молодших курсів немовних вищих навчальних закладів необхідно надати можливість під керівництвом викладача самостійно робити узагальнення, висновки, встановлювати логічні зв’язки між явищами, що вивчаються, формулювати правила, тобто процес засвоєння знань має бути активним, а студенти – не об’єктами, а суб’єктами процесу навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Користувач: О.В. Роговченко
Дата подачі: 14 Жовт 2008 09:24
Оновлення: 14 Серп 2015 13:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/614

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу