Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови

Ніцецька О. М. (2004) Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 186–190.

[thumbnail of 04nomnam.pdf]
Preview
PDF
04nomnam.pdf

Завантажити (133kB) | Preview

Анотація

Навчання ІМ повинно будуватися з урахуванням психічного та комунікативного розвитку студентів, типів провідної діяльності даного віку, видів мотивації, яка спрямовує їх діяльність на даному етапі навчання. Студентам молодших курсів немовних вищих навчальних закладів необхідно надати можливість під керівництвом викладача самостійно робити узагальнення, висновки, встановлювати логічні зв’язки між явищами, що вивчаються, формулювати правила, тобто процес засвоєння знань має бути активним, а студенти – не об’єктами, а суб’єктами процесу навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Користувач: О.В. Роговченко
Дата подачі: 14 Жовт 2008 09:24
Оновлення: 14 Серп 2015 13:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/614
ДСТУ 8302:2015: Ніцецька О. М. Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 186–190.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу