Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови

Ніцецька О. М. (2004) Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 186-190.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (133kB) | Preview

Abstract

Навчання ІМ повинно будуватися з урахуванням психічного та комунікативного розвитку студентів, типів провідної діяльності даного віку, видів мотивації, яка спрямовує їх діяльність на даному етапі навчання. Студентам молодших курсів немовних вищих навчальних закладів необхідно надати можливість під керівництвом викладача самостійно робити узагальнення, висновки, встановлювати логічні зв’язки між явищами, що вивчаються, формулювати правила, тобто процес засвоєння знань має бути активним, а студенти – не об’єктами, а суб’єктами процесу навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Depositing User: О.В. Роговченко
Date Deposited: 14 Oct 2008 09:24
Last Modified: 14 Aug 2015 13:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/614

Actions (login required)

View Item View Item