Лексико-семантичні та синтаксичні особливості англомовної комерційної реклами

Деркач, Н. О. (2010) Лексико-семантичні та синтаксичні особливості англомовної комерційної реклами. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання іноземних мов: матеріали II міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців. с. 97-99.

[img]
Перегляд
Text
Download (213kB) | Перегляд

Опис

У статті представлені результати проведеного дослідження лексичних та синтаксичних особливостей сучасної англомовної комерційної реклами.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Комерційна реклама, синтаксичні та лінгвостилістичні особливості, вплив на споживача
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 07 Лют 2012 07:52
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6386

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу