Деркач Н. О. (2010) Лексико-семантичні та синтаксичні особливості англомовної комерційної реклами. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання іноземних мов: матеріали II міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців. С. 97–99.
|
Текст
Download (213kB) | Preview |
Анотація
У статті представлені результати проведеного дослідження лексичних та синтаксичних особливостей сучасної англомовної комерційної реклами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Комерційна реклама, синтаксичні та лінгвостилістичні особливості, вплив на споживача |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 07 Лют 2012 07:52 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:24 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6386 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |