Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Лексико-семантичні та синтаксичні особливості англомовної комерційної реклами

Деркач Н. О. (2010) Лексико-семантичні та синтаксичні особливості англомовної комерційної реклами. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання іноземних мов: матеріали II міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців.. С. 97–99.

[thumbnail of 10dnolst.pdf]
Preview
Текст
10dnolst.pdf

Завантажити (213kB) | Preview

Анотація

У статті представлені результати проведеного дослідження лексичних та синтаксичних особливостей сучасної англомовної комерційної реклами.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Комерційна реклама, синтаксичні та лінгвостилістичні особливості, вплив на споживача
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 07 Лют 2012 07:52
Оновлення: 15 Серп 2015 00:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6386
ДСТУ 8302:2015: Деркач Н. О. Лексико-семантичні та синтаксичні особливості англомовної комерційної реклами. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання іноземних мов: матеріали II міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців. 2010.. С. 97–99.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу