Сверчевська, І. А. (2004) Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 213-217.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Перегляд |
Опис
Виділено зовнішні і внутрішні психолого-педагогічні умови, які впливають на підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Q Наука > QA Математика |
Користувач, що депонує: | О.В. Роговченко |
Дата внесення: | 08 Груд 2008 14:32 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 13:24 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/654 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |