Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл

Сверчевська І. А. (2004) Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 213–217.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Preview

Анотація

Виділено зовнішні і внутрішні психолого-педагогічні умови, які впливають на підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Користувач: О.В. Роговченко
Дата подачі: 08 Груд 2008 14:32
Оновлення: 14 Серп 2015 13:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/654

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу