Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії

Григор’єва Т. Ю. (2009) Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії. Педагогічний процес: теорія і практика // Зб. наук. пр (2). С. 50–59.

[img]
Preview
Текст
Download (231kB) | Preview

Анотація

У статті автор на підставі матеріалів міжнародних конференцій ЮНЕСКО з освіти дорослих актуалізує проблему підготовки вчителів до навчання дорослих. Розглянуто зарубіжну модель підготовки викладацького персоналу та основні класифікації вчителів, що навчають дорослих. Визначено основні напрями навчальних програм з підготовки вчителів до навчання дорослих в університетах Великої Британії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Освіта дорослих, неперервна освіта
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 27 Лют 2012 11:19
Оновлення: 15 Серп 2015 00:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6599

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу