Григор’єва Т. Ю. (2011) Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. С. 58–65.
|
Текст
Download (207kB) | Preview |
Анотація
У статті на основі аналізу змісту підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у Великій Британії розглядається індивідуальний метод навчання "щоденник"; охарактеризовано його складові та критерії оцінювання; визначено принципи його ефективного використання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка, навчання дорослих, метод "щоденник", критерії оцінювання |
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 27 Лют 2012 11:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6604 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |