Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих

Григор’єва Т. Ю. (2011) Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. С. 58–65.

[img]
Preview
Текст
Download (207kB) | Preview

Анотація

У статті на основі аналізу змісту підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у Великій Британії розглядається індивідуальний метод навчання "щоденник"; охарактеризовано його складові та критерії оцінювання; визначено принципи його ефективного використання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна підготовка, навчання дорослих, метод "щоденник", критерії оцінювання
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 27 Лют 2012 11:16
Оновлення: 15 Серп 2015 00:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6604

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу