Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих

Григор’єва, Т. Ю. (2011) Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. с. 58-65.

[img]
Перегляд
Text
Download (207kB) | Перегляд

Опис

У статті на основі аналізу змісту підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у Великій Британії розглядається індивідуальний метод навчання "щоденник"; охарактеризовано його складові та критерії оцінювання; визначено принципи його ефективного використання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна підготовка, навчання дорослих, метод "щоденник", критерії оцінювання
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 27 Лют 2012 11:16
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6604

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу