Григор’єва, Т. Ю. (2011) Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. с. 58-65.
|
Text
Download (207kB) | Перегляд |
Опис
У статті на основі аналізу змісту підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у Великій Британії розглядається індивідуальний метод навчання "щоденник"; охарактеризовано його складові та критерії оцінювання; визначено принципи його ефективного використання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка, навчання дорослих, метод "щоденник", критерії оцінювання |
Теми: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 27 Лют 2012 11:16 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 00:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6604 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |