Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу

Яворська Т. Є. (2010) Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту, 3 (5). С. 171–174. ISSN 1818-9172

[img]
Preview
Текст
Download (142kB) | Preview

Анотація

В роботі показано підходи до кількісної оцінки навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Матеріалом для дослідження слугували інформативні параметри спортсменів 17–18, 19–21 та більше 21 років. Ефективність навчально-тренувального процесу краще визначати шляхом послідовного вирішення завдань прогнозу результативності спортсменів для послідовних часових інтервалів з використанням певної кількості інформативних параметрів. Підвищення ефективності навчально-тренувального процесу можна забезпечити з використанням аналізу регресійної формули результативності як лінійної функції інформативних параметрів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Ольга Добрякова
Дата подачі: 06 Бер 2012 10:26
Оновлення: 23 Січ 2018 13:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6738

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу