Яворська, Т. Є.
(2010)
Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу.
Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту, 3 (5).
с. 171-174.
ISSN 1818-9172
Опис
В роботі показано підходи до кількісної оцінки навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Матеріалом для дослідження слугували інформативні параметри спортсменів 17–18, 19–21 та більше 21 років. Ефективність навчально-тренувального процесу краще визначати шляхом послідовного вирішення завдань прогнозу результативності спортсменів для послідовних часових інтервалів з використанням певної кількості інформативних параметрів. Підвищення ефективності навчально-тренувального процесу можна забезпечити з використанням аналізу регресійної формули результативності як лінійної функції інформативних параметрів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |