Плахотнюк, Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4, 6. с. 411-421.
|
Text
Download (264kB) | Перегляд |
Опис
У статті аналізується сутність навчально-ігрового проектування як технології навчання, розглядається зміст понять „навчання”, „гра”, „проектування” як сутнісних характеристик досліджуваного поняття. Розроблено концептуальну модель навчально-ігрового проектування, яка дозволяє виділити та проаналізувати структурні, функціональні компоненти та етапи навчально-проектувальної діяльності, і є підґрунтям для побудови технології її застосування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | концептуальна модель, навчально-ігрове проектування, етапи навчально-ігрового проектування |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 13 Бер 2012 08:19 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6772 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |