Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концептуальна модель навчально-ігрового проектування

Плахотнюк Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4. Т. 6. С. 411–421.

[thumbnail of 09pnpknm.pdf]
Preview
Текст
09pnpknm.pdf

Завантажити (264kB) | Preview

Анотація

У статті аналізується сутність навчально-ігрового проектування як технології навчання, розглядається зміст понять „навчання”, „гра”, „проектування” як сутнісних характеристик досліджуваного поняття. Розроблено концептуальну модель навчально-ігрового проектування, яка дозволяє виділити та проаналізувати структурні, функціональні компоненти та етапи навчально-проектувальної діяльності, і є підґрунтям для побудови технології її застосування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: концептуальна модель, навчально-ігрове проектування, етапи навчально-ігрового проектування
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 13 Бер 2012 08:19
Оновлення: 15 Серп 2015 00:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6772
ДСТУ 8302:2015: Плахотнюк Н. П. Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4. 2009. Т. 6. С. 411–421.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу