Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I (5). С. 153–159.

[img]
Preview
Текст
Download (248kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано сутність поняття „готовність до педагогічної діяльності”, подані результати контент-аналізу поняття „готовність до інноваційної педагогічної діяльності”, виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, структурні компоненти готовності
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 13 Бер 2012 08:19
Оновлення: 15 Серп 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6776

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу