Плахотнюк, Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I (5). с. 153-159.
|
Text
Download (248kB) | Перегляд |
Опис
У статті проаналізовано сутність поняття „готовність до педагогічної діяльності”, подані результати контент-аналізу поняття „готовність до інноваційної педагогічної діяльності”, виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, структурні компоненти готовності |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 13 Бер 2012 08:19 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6776 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |