Плахотнюк Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I (5). С. 153–159.
|
Текст
Download (248kB) | Preview |
Анотація
У статті проаналізовано сутність поняття „готовність до педагогічної діяльності”, подані результати контент-аналізу поняття „готовність до інноваційної педагогічної діяльності”, виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, структурні компоненти готовності |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 13 Бер 2012 08:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6776 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |