Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк, Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I (5). с. 153-159.

[img]
Перегляд
Text
Download (248kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано сутність поняття „готовність до педагогічної діяльності”, подані результати контент-аналізу поняття „готовність до інноваційної педагогічної діяльності”, виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, структурні компоненти готовності
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 13 Бер 2012 08:19
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6776

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу