Плахотнюк, Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I (5). pp. 153-159.
|
Text
Download (248kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано сутність поняття „готовність до педагогічної діяльності”, подані результати контент-аналізу поняття „готовність до інноваційної педагогічної діяльності”, виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, структурні компоненти готовності |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 13 Mar 2012 08:19 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6776 |
Actions (login required)
View Item |