Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк, Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I (5). pp. 153-159.

[img]
Preview
Text
Download (248kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано сутність поняття „готовність до педагогічної діяльності”, подані результати контент-аналізу поняття „готовність до інноваційної педагогічної діяльності”, виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної педагогічної діяльності, структурні компоненти готовності
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 13 Mar 2012 08:19
Last Modified: 15 Aug 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6776

Actions (login required)

View Item View Item