Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк, Н. П. (2010) Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II. (5). с. 181-191.

[img]
Перегляд
Text
Download (204kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Розкрито зміст мотиваційного, когнітивно-операційного, креативного та рефлексивного компонентів готовності. Висвітлені результати констатувального експерименту та доведена необхідність впровадження навчально-ігрового проектування в професійну підготовку майбутніх учителів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: готовність майбутніх учителів до інноваційної діяльності, компоненти готовності
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 13 Бер 2012 08:17
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6778

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу