Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк Н. П. (2010) Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II. (5). С. 181–191.

[img]
Preview
Текст
Download (204kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Розкрито зміст мотиваційного, когнітивно-операційного, креативного та рефлексивного компонентів готовності. Висвітлені результати констатувального експерименту та доведена необхідність впровадження навчально-ігрового проектування в професійну підготовку майбутніх учителів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: готовність майбутніх учителів до інноваційної діяльності, компоненти готовності
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 13 Бер 2012 08:17
Оновлення: 15 Серп 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6778

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу