Плахотнюк Н. П. (2010) Методи та форми навчально-ігрового проектування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Формування професійно-педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи (присвячується 80-річчю кафедри педагогіки ЖДУ): збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 73–84.
|
Текст
Download (299kB) | Preview |
Анотація
У статті представлені методи та форми навчально-ігрового проектування як складові технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Уточнено визначення поняття „метод навчально-ігрового проектування”, виділено групи методів та дана їх характеристика відповідно до основних етапів навчально-ігрового проектування. Визначено сутність та функції груп методів, виділені критерії їх відбору та використання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | методи, форми навчально-ігрового проектування |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 13 Бер 2012 08:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6779 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |