Плахотнюк, Н. П. (2010) Методи та форми навчально-ігрового проектування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Формування професійно-педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи (присвячується 80-річчю кафедри педагогіки ЖДУ): збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 73-84.
|
Text
Download (299kB) | Перегляд |
Опис
У статті представлені методи та форми навчально-ігрового проектування як складові технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Уточнено визначення поняття „метод навчально-ігрового проектування”, виділено групи методів та дана їх характеристика відповідно до основних етапів навчально-ігрового проектування. Визначено сутність та функції груп методів, виділені критерії їх відбору та використання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | методи, форми навчально-ігрового проектування |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 13 Бер 2012 08:16 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 00:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6779 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |