Концептуалізація соматичного коду культури у німецькому фармацевтичному рекламному тексті

Тараба І. О. (2011) Концептуалізація соматичного коду культури у німецькому фармацевтичному рекламному тексті. Наукові записки. - Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2 ч. (95). С. 288–291.

[img]
Preview
Текст
Download (303kB) | Preview

Анотація

У статті досліджується функціонування німецьких фразеологізмів з соматичним компонентом у фармацевтичному рекламному тексті, який є місцем кодування найбільш актуального для усього сучасного людства еталону культури − здоров’я, як основної цінності життя та, крім того, являється джерелом ряду концептів, у яких акумулюється соматичний код культури.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: соматизм, фразеологізмu з соматичним компонентом, соматичний код культури, фармацевтичний рекламний текст
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 09 Квіт 2012 08:24
Оновлення: 15 Серп 2015 01:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6994

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу