Тараба І. О. (2011) Концептуалізація соматичного коду культури у німецькому фармацевтичному рекламному тексті. Наукові записки. - Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2 ч.. № 95. С. 288–291.
Preview
11tioksk.pdf
Завантажити (303kB) | Preview
Анотація
У статті досліджується функціонування німецьких фразеологізмів з соматичним компонентом у фармацевтичному рекламному тексті, який є місцем кодування найбільш актуального для усього сучасного людства еталону культури − здоров’я, як основної цінності життя та, крім того, являється джерелом ряду концептів, у яких акумулюється соматичний код культури.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | соматизм, фразеологізмu з соматичним компонентом, соматичний код культури, фармацевтичний рекламний текст |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 09 Квіт 2012 08:24 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6994 |
ДСТУ 8302:2015: | Тараба І. О. Концептуалізація соматичного коду культури у німецькому фармацевтичному рекламному тексті. Наукові записки. - Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2 ч.. 2011. № 95. С. 288–291. |