Тараба, І. О. (2011) Концептуалізація соматичного коду культури у німецькому фармацевтичному рекламному тексті. Наукові записки. - Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2 ч. (95). pp. 288-291.
|
Text
Download (303kB) | Preview |
Abstract
У статті досліджується функціонування німецьких фразеологізмів з соматичним компонентом у фармацевтичному рекламному тексті, який є місцем кодування найбільш актуального для усього сучасного людства еталону культури − здоров’я, як основної цінності життя та, крім того, являється джерелом ряду концептів, у яких акумулюється соматичний код культури.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | соматизм, фразеологізмu з соматичним компонентом, соматичний код культури, фармацевтичний рекламний текст |
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 09 Apr 2012 08:24 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 01:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6994 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |