Концептуалізація соматичного коду культури у німецькому фармацевтичному рекламному тексті

Тараба, І. О. (2011) Концептуалізація соматичного коду культури у німецькому фармацевтичному рекламному тексті. Наукові записки. - Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2 ч. (95). pp. 288-291.

[img]
Preview
Text
Download (303kB) | Preview

Abstract

У статті досліджується функціонування німецьких фразеологізмів з соматичним компонентом у фармацевтичному рекламному тексті, який є місцем кодування найбільш актуального для усього сучасного людства еталону культури − здоров’я, як основної цінності життя та, крім того, являється джерелом ряду концептів, у яких акумулюється соматичний код культури.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: соматизм, фразеологізмu з соматичним компонентом, соматичний код культури, фармацевтичний рекламний текст
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 09 Apr 2012 08:24
Last Modified: 15 Aug 2015 01:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6994

Actions (login required)

View Item View Item