"Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру

Федоренко, Л. О. (2011) "Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки) (1). pp. 150-157.

[img]
Preview
Text
Download (414kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається "Lehrstück" як авторський жанр Б. Брехта; виділені основні концептуальні положення "Lehrstück": "Lehrstück" як "Lern-Spiel" (навчальна гра) для акторів та глядачів, політично-прикладне мистецтво для аматорів, експериментально-дослідницький характер, тренувальна вправа для навчання діалектиці. "Lehrstück" розглядається як перехідна, але важлива ланка у драматургічній творчості Брехта на шляху до діалектичного театру.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Lehrstück, Lern-Spiel, learning-play, навчальна п’єса, повчальна драма, повчання, навчальна гра, "асоціальний зразок", імітуюча гра
Subjects: P Language and Literature > PT Germanic literature
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 09 Apr 2012 08:23
Last Modified: 15 Aug 2015 01:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6997

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics