"Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру

Федоренко Л. О. (2011) "Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки) (1). С. 150–157.

[img]
Preview
Текст
Download (414kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається "Lehrstück" як авторський жанр Б. Брехта; виділені основні концептуальні положення "Lehrstück": "Lehrstück" як "Lern-Spiel" (навчальна гра) для акторів та глядачів, політично-прикладне мистецтво для аматорів, експериментально-дослідницький характер, тренувальна вправа для навчання діалектиці. "Lehrstück" розглядається як перехідна, але важлива ланка у драматургічній творчості Брехта на шляху до діалектичного театру.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Lehrstück, Lern-Spiel, learning-play, навчальна п’єса, повчальна драма, повчання, навчальна гра, "асоціальний зразок", імітуюча гра
Класифікатор: P Мова та література > PT Німецька література
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 09 Квіт 2012 08:23
Оновлення: 15 Серп 2015 01:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6997

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу