"Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру

Федоренко, Л. О. (2011) "Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки) (1). с. 150-157.

[img]
Перегляд
Text
Download (414kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається "Lehrstück" як авторський жанр Б. Брехта; виділені основні концептуальні положення "Lehrstück": "Lehrstück" як "Lern-Spiel" (навчальна гра) для акторів та глядачів, політично-прикладне мистецтво для аматорів, експериментально-дослідницький характер, тренувальна вправа для навчання діалектиці. "Lehrstück" розглядається як перехідна, але важлива ланка у драматургічній творчості Брехта на шляху до діалектичного театру.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Lehrstück, Lern-Spiel, learning-play, навчальна п’єса, повчальна драма, повчання, навчальна гра, "асоціальний зразок", імітуюча гра
Теми: P Мова та література > PT Німецька література
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 09 Квіт 2012 08:23
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6997

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу