Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку

Дубасенюк О. А., Антонова О. Є., Вітвицька С. С., Сидорчук Н. Г., Спірін О. М., Якса Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Інше. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Preview
Текст
Download (2MB) | Preview

Анотація

У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.

Тип ресурсу: Звіт (Інше)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 12 Черв 2012 06:43
Оновлення: 07 Бер 2016 01:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7195

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу