Дубасенюк О. А., Антонова О. Є., Вітвицька С. С., Сидорчук Н. Г., Спірін О. М., Якса Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Інше. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
|
Текст
Download (2MB) | Preview |
Анотація
У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.
Тип ресурсу: | Звіт (Інше) |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 12 Черв 2012 06:43 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7195 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |