Загальна характеристика стратегій та тактик маніпулювання в англомовній політичній рекламі

Масель Ю. С. (2012) Загальна характеристика стратегій та тактик маніпулювання в англомовній політичній рекламі. Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка. - Серія: Філологічні науки (мовознавсьво): У 2 ч. (105). С. 514–519.

[img]
Preview
Текст
Download (382kB) | Preview

Анотація

В статті аналізується політична реклама як соціокультурний феномен. Вона покликана впливати на поведінку та сприйняття інформації аудиторією. Мовне маніпулювання займає особливе місце та визначає використання мовних засобів на різних рівнях для створення прихованого впливу на реципієнта в політичній рекламі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: реклама, політична реклама, мовна маніпуляція, мовні стратегії та тактики
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 11 Трав 2012 08:25
Оновлення: 15 Серп 2015 01:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7198

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу