Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання

Усата, О. Ю. (2011) Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 103-106. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (142kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та порівняльний аналіз змін у розподілі студентів по її рівнях. Показано позитивну динаміку сформованості готовності після впровадження експериментальної технології.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 29 Трав 2012 07:58
Останні зміни: 20 Січ 2016 09:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7325

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу