Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання

Усата О. Ю. (2011) Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). С. 103–106. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (142kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та порівняльний аналіз змін у розподілі студентів по її рівнях. Показано позитивну динаміку сформованості готовності після впровадження експериментальної технології.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 29 Трав 2012 07:58
Оновлення: 20 Січ 2016 09:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7325

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу