Усата О. Ю. (2011) Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 103–106. ISSN 2076-6173.
Preview
vip_59_22.pdf
Завантажити (142kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та порівняльний аналіз змін у розподілі студентів по її рівнях. Показано позитивну динаміку сформованості готовності після впровадження експериментальної технології.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Трав 2012 07:58 |
Оновлення: | 20 Січ 2016 09:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7325 |
ДСТУ 8302:2015: | Усата О. Ю. Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 103–106. |