Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання

Усата О. Ю. (2011) Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 103–106. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of vip_59_22.pdf]
Preview
Текст
vip_59_22.pdf

Завантажити (142kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та порівняльний аналіз змін у розподілі студентів по її рівнях. Показано позитивну динаміку сформованості готовності після впровадження експериментальної технології.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 29 Трав 2012 07:58
Оновлення: 20 Січ 2016 09:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7325
ДСТУ 8302:2015: Усата О. Ю. Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 103–106.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу