Синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону

Вознюк, О. В. (2012) Синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 60-64. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (206kB) | Preview

Abstract

Розглянуто синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону. Зазначено, що державне управління з позиції синергетично-кібернетичного підходу постає рефлексивним управлінням. Репрезентована концепція тимчасових самокерованих управлінських цільових команд системи регіональної освіти, які можуть утворювати складну просторову-часову ієрархічну організацію, що відповідає принципам актуалізації систем космосу, природи та суспільства. При цьому різні ієрархічні рівні зазначених команд можуть поєднуватися одна з одною за кооперативно-цільовим принципом з метою вирішення певних управлінських проблем.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 31 May 2012 09:14
Last Modified: 15 Aug 2015 01:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7451

Actions (login required)

View Item View Item