Порівняльна ефективність традиційної та експериментальної технології реалізації моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ

Єрмакова, С. С. (2012) Порівняльна ефективність традиційної та експериментальної технології реалізації моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 70-75.

[img]
Preview
Text
Download (173kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто результати експерименту щодо вивчення проблеми моніторингу професійної підготовки у ВТНЗ; здійснено порівняння ефективності традиційної та експериментальної технології моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. Зроблено висновок, що впродовж пропедевтичного етапу відбувається суттєве зростання готовності, а у подальшому – остаточне її оформлення у цілісну несуперечливу систему знань, умінь, навичок, які можуть бути реалізовані у професійній діяльності викладача ВТНЗ.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 31 May 2012 09:17
Last Modified: 15 Aug 2015 01:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7453

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics