Єрмакова, С. С.
(2012)
Порівняльна ефективність традиційної та експериментальної технології реалізації моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61).
с. 70-75.
Опис
У статті розглянуто результати експерименту щодо вивчення проблеми моніторингу професійної підготовки у ВТНЗ; здійснено порівняння ефективності традиційної та експериментальної технології моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. Зроблено висновок, що впродовж пропедевтичного етапу відбувається суттєве зростання готовності, а у подальшому – остаточне її оформлення у цілісну несуперечливу систему знань, умінь, навичок, які можуть бути реалізовані у професійній діяльності викладача ВТНЗ.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |