Педагогічні умови реалізації інноваційних педагогічних технологій у загальноосвітній школі

Мельник К. О. (2012) Педагогічні умови реалізації інноваційних педагогічних технологій у загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). С. 154–158. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (156kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто умови, необхідні для ефективної реалізації інноваційних педагогічних технологій. Виокремлено етапи впровадження інновацій у загальноосвітній школі, ймовірні проблеми та шляхи їх вирішення. Особлива увага приділена проблемі готовності педагогів до інноватики та необхідності грамотного керівництва цим процесом. Зроблено висновок, що готовність педагогів до проектування інноваційних технологій виховного процесу визначається як рівнем знань, так і формуванням у педагогів відповідних умінь і навичок проектувальної діяльності, а також індивідуально-ціннісного ставлення до нововведень.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2012 10:04
Оновлення: 04 Жовт 2016 12:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7471

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу